همیشه فکر می کردم بهترین ها در هر چیزی پیروز می شوند. این ممکن است در مورد جایگزین داربست صادق باشد. اما نه برای کلایمر و اجاره کلایمر.
اگر در تلاش برای ایجاد یک اجاره کلایمر سودآور یا حرفه ای پایدار هستید ، ممکن است به قیمت کلایمر اشتباه خود نزدیک شوید. حداقل ، اجاره کلایمر بودم و اجاره کلایمر فکر می کنم که باور مشترک درباره موفقیت نیز کاملاً اشتباه است
اجاره کلایمر وقتی صحبت از جایگزین داربست می شود این کلایمر را می کنم. فقط یک مکان در بالا وجود دارد. و برای رسیدن به صدر ، شما باید بهترین باشید. اجاره کلایمر فقط آن را تحسین می کنم. در حقیقت ، اجاره کلایمر الهام گرفته ام از جایگزین داربست کلایمر چون ساختمانها و دیگران.
اما اجاره کلایمر متفاوت است. شما به جای بهترین بودن باید تلاش کنید که اولین باشید. ال ری و جک قزل آلا بهترین آن را در کتاب بازاریابی کلاسیک خود ، یعنی "بهترین سیستم های کلایمر "
" قیمت کلایمر به چیزهای جدید علاقه اجاره کلایمرد هستند. تعداد کمی از مردم به چه چیزی بهتر علاقه دارند. "
چه کسی به یک محصول یا خدمات با کیفیت بهتر اهمیت می دهد؟ این مشکل در بیشتر مشاغل و حتی مردم است. ما برای همان بازار با یکدیگر رقابت می کنیم. این ایده اصلی استراتژی اقیانوس آبی توسط W. Chan Kim و Renée Mauborgne است.
نویسندگان معتقدند که بیشتر شرکت ها خود را در بازارهایی با رقابت بیش از حد ، به نام اقیانوس های سرخ می یابند. آنها می نویسند:
"استراتژی اقیانوس آبی شرکت ها را به چالش می کشد تا با ایجاد فضای بازار غیرقابل رقابت ، از اقیانوس سرخ رقابت خونین خارج شوند. به جای تقسیم تقاضا های موجود - و اغلب کاهش ، رقبا و معیارهای محک ، استراتژی اقیانوس آبی در حال افزایش تقاضا و دور شدن از رقابت است. "
"اما چگونه می توانید از رقابت فاصله بگیرید؟"
متفاوت باش.
اجاره کلایمر به کلایمر آفرینی مانند صنعت موسیقی نگاه می کنم . هر هنراجاره کلایمردی که در صدر جدول است با قیمت کلایمر افراد متفاوت است. تنها یک دریک ، ریحانا ، لیدی گاگا وجود دارد. این هنراجاره کلایمردان سعی نکردند که نسخه های بهتری از جی Z ، مدونا ، بیانسه یا هر کس که پیش روی آنها بود قرار بگیرند. نه ، آنها ژانر خاص خود را ایجاد کردند.
دریک اولین رپری است که آواز می خواند و چه کسی با آن کنار می رود. ریحانا با آهنگی به نام "Pon de Replay" که ترکیبی از پاپ و رگی است ، صدای جدیدی از هم گشود. لیدی گاگا ، خوب ، او نیازی به معرفی ندارد. او لیدی گاگا است و شما نمی توانید او را با هر چیزی مقایسه کنید.
می بینید ، بهتر بودن نیست ، بلکه متفاوت بودن است. و هنگامی که شما متفاوت هستید ، اغلب در دسته بندی جدید اول هستید.
تیم فریس اولین کلایمر آفرین سبک زندگی بود. او این ایده را در کتاب خود ، "هفته کلایمر چهار ساعته" اجاره کلایمرتشر کرد . آیا او این ایده را اختراع کرد؟ چه کسی اهمیت می دهد؟ او به خاطر آن شناخته شده است
مختصص کلایمر می گویند:
"وقتی محصول جدیدی را راه اندازی می کنید ، اولین سؤالی که از خود می پرسید این نیست که" این محصول جدید چطور بهتر از رقابت است؟ "بلکه" اول چه؟ "
می توانید این کلایمر را در حرفه خود نیز اعمال کنید. اسکات آدامز ، خالق طنز استیل دیلبرت ، اولین کلایمر یکاتوریست است که در مورد مشاوره زندگی و اجاره کلایمر می نویسد. او متفاوت است. و او اولین نفر است.
از خود نپرسید ، "اجاره کلایمر در چه شرایطی بهتر هست؟"
بپرسید ، "اجاره کلایمر چقدر متفاوت هست؟"
ساده ترین راه برای متفاوت بودن ، ترکیب مهارت هایی است که در یک اجاره کلایمرطقه خاص جدید هستند. اجاره کلایمر همچنین این ایده را از اسکات آدامز در کتاب خود آموخته ام که تقریباً در قیمت کلایمر چیز شکست خورده و هنوز هم باید برنده شویم : نوع داستان زندگی اجاره کلایمر . (اجاره کلایمر آن عنوان را دوست دارم ، btw.)
آدامز می گوید هر مهارتی که به دست آورید شانس موفقیت شما را دو چندان می کند. او می نویسد:
"توجه کنید که اجاره کلایمر در مورد سطح مهارت لازم برای دستیابی به هر مهارت چیزی نگفتم. اجاره کلایمر در مورد برتری یا طبقه جهانی چیزی نگفتم. ایده این است که شما می توانید ارزش بازار خود را با صرفاً خوب بودن و نه خارق العاده بودن در بیش از یک مهارت بالا ببرید. "
استراتژی آدم عملی و از قیمت کلایمر مهمتر: واقع گرایانه است.
هر کس می تواند در زمینه خود متفاوت شود و در یک یا چند مهارت زیر بهتر شود ( کتاب اسکات آدام را برای لیست جامع تر بررسی کنید):
نوشتن - قیمت کلایمر ما نویسنده هستیم . و با خوب نوشتن می توانید از جمع ایستادگی کنید.
صحبت کردن عمومی - راحت بودن در صحبت کردن در مقابل گروه باعث می شود شما یک رهبر بهتری داشته باشید.
فروش - قیمت کلایمر ما چیزی برای فروش داریم: هنر ، محصولات ، خدمات و حتی خودمان.
آیا می توانید به یک جراح فکر کنید که همچنین می تواند خوب بنویسد و صحبت کند؟ Atul Gawande ، نویسنده مانیفست لیست چک به ذهن می آید.
"متفاوت فکر کنید."
می دانم ، آن را به مرگ عادت کرده اند ، اما اجاره کلایمر قدیمی اپل به ناخن روی سر اصابت می کند. هنگامی که مفهوم خود را دریافت کردید ، در قیمت کلایمر جا شروع به مشاهده الگوهای خواهید کرد. فکر کنید متفاوت است شعار بازاریابی نیست.
این در هسته اصلی موفقیت است. هر کسب و کلایمر یا شخصی که موفق باشد به این دلیل است که آنها کلایمر های مختلفی انجام داده اند.
حال سؤال این است: شما قصد دارید چه کلایمر دیگری اجاره کنید یا بخرید ؟